Heta varumärken hos ungdomar

17 september 2008 at 13:51 4 kommentarer

Både Resumé och Dagens Media skriver idag om undersökningen Brilliant Brands som tittar närmare på vilka varumärken ungdomar mellan 15-24 år går igång på.

Sammanfattningsvis så har dagens tonåring Cheap Monday-jeans, Converse-skor och sportkläder från Nike, ringer med Comviq på sin Sony Ericsson-mobil, köper sminket på Make up-store, dricker Coca Cola, äter Marabouchoklad och tuggar Wrigley’s Extra. Ja, det var väl inte direkt några överraskningar.

The Tomorrow Storys webbplats kan du ladda hem hela rapporten.

Andra bloggar om , ,

Annonser

Entry filed under: Marknadsföring & Reklam.

Tips för bättre presentationer Nominerad till publishingpriset!

4 kommentarer Add your own

  • 1. ilhana  |  17 september 2008 kl. 14:59

    riktigt bra skrivet måste jag säga 🙂

    Svara
  • 2. Woocommerce themes premium  |  13 juli 2014 kl. 1:40

    Woocommerce themes premium

    Heta varumärken hos ungdomar | När du saknar ord

    Svara
  • 3. Alojar site  |  18 mars 2016 kl. 8:30

    Alojar site

    Heta varumärken hos ungdomar | När du saknar ord

    Svara
  • 4. Manga  |  20 mars 2017 kl. 4:39

    Hi, its good post about media print, we all understand media is
    a wonderful source of information.

    Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nyhetsbrev

Prenumerera på e-nyhetsbrevet "När du saknar ord" här.

Twitter

Bloggar just nu

Hovrell Media

september 2008
M T O T F L S
« Apr   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

%d bloggare gillar detta: