Kundvård i motgång

21 april 2007 at 1:12 5 kommentarer

wphumor_2.gif

Även ett felmeddelande kan vara personligt och med glimten i ögat. Stackars Matt får bära hundhuvudet när det går fel på WordPress (där jag har den här bloggen).

Många nätföretag skulle kunna lära ett och annat på det här området…

Andra bloggar om: , ,

Entry filed under: Internet & datorer, Kundvård.

Värpa guldägg Nya kläder & nytt nyhetsbrev

5 kommentarer Add your own

  • 1. ewonsphotoshop  |  23 april 2007 kl. 12:15

    Hej Åsa!

    Jag har sett att du varit inne på min blogg några gånger och tänkte jag skulle ta och titta in på din. Sagt och gjort, här är jag nu och jag tycker att din blogg är mycket trevlig att skåda. Roliga och intressanta ämnen har du tagit upp och bloggen blir ju inte mindre otrevlig när jag såg att jag själv var länkad i Bloggar just nu. Jätteroligt! Jag har haft min blogg sedan oktober förra året och fler och fler hittar till den, så snart får jag hålla i den så den inte gasar iväg för snabbt.

    Med vänliga hälsningar

    Michael från ewonsphotoshop

    Svara
  • 2. Hovrell  |  23 april 2007 kl. 12:37

    Välkommen hit, Michael! 🙂

    Svara
  • 3. Laszlo  |  1 juli 2007 kl. 13:27

    Hah, briljant =)

    Svara
  • 4. kundvård  |  25 februari 2009 kl. 1:30

    Kundvård i motgång? på vilket sätt menar du då? 🙂 lite nyfiken bara

    Svara
  • 5. Linda  |  15 april 2013 kl. 17:24

    Hade ju varit bra att lära sig att göra dessa…

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nyhetsbrev

Prenumerera på e-nyhetsbrevet "När du saknar ord" här.

Twitter

Bloggar just nu

Hovrell Media

april 2007
M T O T F L S
    Maj »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

