Hur vackra är din armhålor?

18 april 2007 at 23:08 Lämna en kommentar

Vackra armhålor?Jag köpte den nya modetidningen Modette, trots att jag kanske inte tillhör målgruppen ”nyfikna unga kvinnor” längre (nyfiken är jag ju i och för sig, och inte så himla lastgammal heller och kvinna är jag definitivt…). Webbplatsen ska bli en portal för modebloggare, eller modetter som de kallas. 1630 st har redan registrerat sig och tänker visa upp både stildagbok och garderob.

I tidningen hittade jag den här annonsen för deodorant med rubriken ”Visa dina vackra armhålor!” Jag tror aldrig jag har sett tidigare i deodorantreklam att armhålorna har nämnts. Fast i detta fallet var det för att de blir så snygga (!) med hjälp av pärlextrakt i luktegottet. Man kan tycka vad man vill om produkten, men inte är väl copyn någon guldäggskandidat precis…

Andra bloggar om: , , , ,

Entry filed under: Copywriting, Marknadsföring & Reklam.

5 nätverksstrategier Förbättra Google

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nyhetsbrev

Prenumerera på e-nyhetsbrevet "När du saknar ord" här.

Twitter

Bloggar just nu

Hovrell Media

april 2007
M T O T F L S
    Maj »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

